onsdag 26 januari 2011

Detox, Avgifta kroppen

Av Anders Lindvall ... Det kom en vän till mig och berättade att hon gjort en detox kur (avgiftning för kroppen) för tre veckor sedan och att hon nu mådde ännu sämre än hon gjort innan. Jag frågade hene om hon gjort en lever rensning innan, men det hade hon inte.....hon berättade vidar att hon fått sämre humör, lätt till o gråta, svårt med sömnen,illamående och en del andra saker..Jag förklarade för henne varför det blivit så och det skall jag göra för alla er vänner som är intresserade att veta....Innan du ger dig in på en detox kur är det viktigt att du har all kunskap om området. Om du skall rensa lever och kropp från gifter, parasiter etc, måste du allra först göra en leverrensning, med bla. epson salt och olja.Denna primära åtgärd medför att du rensar din lever på gallsten och andra slagrester som täpper till in och utflöde i levern. Parasiter som vi alla har mer eller mindre fäster sig fast och lägger sina ägg på dessa gallstenarna och dessa sköljs ut i leverrensningen. Nu när alla gångar e fria efter ett par dagar så är det dags för detox kuren som bland annat (om den innehåller:svart valnöt,malört,kryddnejlika) dessa tre örter tar var för sig död på äggstadiet,larvstadiet och den fullvuxna parasiten.Kuren bör i övrigt innehålla alla våra kraftigaste antioxidanter som har till uppgift att fånga upp dom gifter som frigörs av övriga örter och vitaminer....Min vän började alltså i fel ordning av dessa steg.Parasiter är måhända döda men kommer säkerligen att återkomma. gifterna har inte haft någon riktig chans att lämna levern, personen är mer eller mindre förgiftad av sig själv...Räddningen för min vän är ju naturligtvis att göra om det i rätt ordning. Tag kontakt medkunnit folk eller läs så mycket ni kan om ämnet innan ni ger er på sånt här. I nästa inlägg skall jag berätta om hur du ytterligare kan göra för att bli av med gifterna efektivare efter din detox kur. ( Googla på Hulda Regehr Clark, Cure for all diseases )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar